top of page

Frakt, bytte og retur

Følgende beskriver ansvaret og retningslinjene mellom Tegnelinn (selger) og deg (kunde).

Frakt

Innenlads frakt:

Alle bestillinger behandles innen 1 til 3 virkedager etter bestilling.

Du vil motta en sporingslink fra Posten Norge når bestillingen din er sendt.​

Frakt innenlands - Levering til Norge - 2 til 6 virkedager - 49NOK.

Bestillinger over NOK 1500,- har gratis frakt.

Internasjonal Frakt:

Send meg en mail på tegnelinn@gmail.com om du ønsker å få tilsendt produkter til utlandet.

Hvordan kan jeg sjekke status på min bestilling?

Du vil motta en sporingslink fra Posten Norge når bestillingen din er sendt.

Du kan spore bestillingen din på posten.no

Hvis du ikke har mottatt bestillingen din innen 10 dager etter at du har mottatt ordrebekreftelse for forsendelsen, gi meg en lyd på tegnelinn@gmail.com

Hvordan bytter jeg en vare?

 

Det er dessverre ikke mulig å bytte å varer.

14 dagers angrerett

Hvis du ikke er fornøyd med varene dine, vennligst returner dem. Adressen finner du nederst på siden. Alle varer kan returneres innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Det aksepteres kun returer av ubrukte varer, og produktene må ikke være ødelagt på noen måte. Varen må være ubrukt og i samme stand som når du mottok den.

Varer som ikke kan returneres:

- Gavekort

- Rabatterte varer/salgsvarer er endelige og kan ikke returneres eller byttes

- Posters / prints

- Spesialbestillinger

Hvordan blir jeg refundert ved retur?

 

Når returen har kommet fram og blitt godkjent på lageret, vil pengene for de returnerte varene bli refundert til deg. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi refunderer beløpet til du ser det på kontoen din.

Det kan ta opptil tre uker fra du leverer inn en returpakke til vi mottar den. Hvis du ikke har mottatt refusjonen, sjekk først bankkontoen din. Deretter kontakt banken din. Det er ofte en behandlingstid før en refusjon blir bokført. Hvis du har gjort alt dette og enda ikke har mottatt refusjonen, ta kontakt på tegnelinn@gmail.com

Klage

 

Hvis en vare er defekt/skadet, vennligst send en e-post til tegnelinn@gmail.com sammen med et bilde av feilen, samt bestillingsnummer. Det er viktig at du spesifiserer hva feilen er, slik at jeg kan hjelpe deg med å løse problemet.

Husk å hente pakken din!

 

Pakker på Posten må hentes hentefrist for å unngå retur!

Tegnelinn (selger) er ikke ansvarlig for bestillinger som returneres fordi de ikke blir hentet av deg (kunden).

Bestillinger sendt til henting vil bli returnert til avsenderen (Tegnelinn) hvis du (kunden) ikke henter pakken innen fristen Posten/Bring har satt. Du (kunden) er da ansvarlig for kostnadene ved å sende bestillingen tilbake til din adresse/hentepunkt.

For henting med Bring/Posten er fraktkostnaden 135 NOK. Dette betyr at hvis du ikke henter bestillingen din innen fristen satt av Posten/Bring, må du betale 135 NOK for forsendelsen og eventuelle kostnader knyttet til returen av bestillingen.

Betaling vil skje i form av betalingskort eller Klarna. (Vipps kommer snart).

bottom of page